Monday, February 9, 2009

USIM Dengan Cerita peliknya .


SalamunAlaik...

Ok,sekarang ini aku nak berkongsi cerita dengan kamu semua tentang satu cerita pelik yang berlaku dekat USIM dan mungkin juga berlaku diUniversiti yang lain.Cerita ini baru sahaja aku dapat ilhamnya setelah pening kepala aku nak fikir apa cerita pelik yang ada dekat USIM.

Ceritanya ialah kenapa la student ni(half of them kot) suka sangat buat assignment last minute,termasuk la aku ni yang selalu sangat buat kerja last minute.Cerita pelik ni pun aku buat pukul 10 pagi iaitu didalam kelas Pn Adzrah yang tunggu masa sahaja nak tengok blog kita semua.

Awal-awal semester dulu ada la terfikir juga nak buat assignment awal-awal sikit iaitu kiranya nak berhijrah dari perangai yang suka buat kerja tangguh-tangguh kepada bersegera dalam sesuatu kerja.Dapat assignment terus buat,fuh mantap kalau aku dapat buat macam itu.Sebab aku bagitau cerita ini kerana ada la rakan-rakan aku yang buat assignment seperti aku termasuk la juga housemate aku,roomate,hostelmate(ada ke istilah ni) dan lain-lain.Setakat ini dulu aku bercerita tentang cerita pelik yang berlaku dekat USIM ,kelas dah nak start.Ok lets give marks together.

6 comments:

  1. Prodigy always think nothing is better than fail
    The poet always regret if there is no one appreciate the poem
    The writer is considered good as if there is knowleadable anough to be considerable
    A politician is not a humble who can do nothing precious

    Better thinking how to adapt rather than ask favour to be reminding
    A lover is not who is always as chop stick but like a sausage who always apart of sauce.

    A blogger aslo not considerable if not GOD be the prior.
    Please rethink of it as the space to let people known Allah rather than think oy you goys as whatever it is.

    ReplyDelete
  2. emmm..mmg pelik.
    alami jg pkara ni..
    nape ek?..:)
    jd trend da..
    susah tu nk ubh.
    ap pn tpulg pd indvdu tu sndri

    ReplyDelete
  3. dh mmg tabiat pljr u kot ska wt keje last mnute.harap kte blh mengubahnya.insyallah.

    ReplyDelete
  4. cayalah..chayookk..
    biasala bnda baik ssh nk wt tau..hehe

    ReplyDelete
  5. tak po... hok penting jeri super amerika!!

    ReplyDelete